SaraIdaSofia! -

Spännande!

Gokväll!!
Loppan har just somnat och hon ville faktiskt ha lite välling nu innan hon la sig :) Himla bra, förhoppningsvis är hon kry imorgon! <3
Själv så håller jag på att baka chiabattabröd:) Spännande å se hur detta går :P haha! Kan ju bli totalt flopp om jag har oturen med mig :P Den som lever får se!

Min man har somnat i soffan och ska sova en stund och sen blir det filmmys innan han ska åka på jobbet igen!
Nu sitter jag mest bara och slappar och väntar på att degen ska jäsa litegranna :P

Jag skulle behöva passa på att plocka undan alla Svea leksaker och lite annat smått å gott men jag tänkte som att det är ju inte lönt för hon kommer ju ändå dra fram allt imorgonbitti, visst får man resonera så ibland?!

Näe nu får degen ha jäst klart, har inte tålamod att vänta längre :P
Vill ju smaka hur dom blev, gärna nununu!
Hoppas ni haft en bra dag!!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0