SaraIdaSofia! -

Underbara myslördag, hello!!

Gokväll!!
Idag har vart en himla bra dag, förmiddagen tillbringade jag med mitt fina lag och spelade lite fotboll, dock vart det både ris och ros idag, men sista matchen avslutades på ett himla bra sätt!! Vi var betydligt bättre och vi hade kul =) Dock märks det att vi är ont om folk och att vi inte riktigt tränat så mycket innan jul :P

Sen när vi kom hem så åkte vi på kalas, min stora lillebror har ju fyllt 18 år!
Nu är vi på hemmaplan, loppan blev kvar hos sin mormor och morfar och nu ligger vi i soffan och myser och ser SOA.. Strax är det väl dags att rycka upp sig för då bär det av till staden för lite bowling, sen blir det hem och sova, imorgon vid 8 är det match igen inne i staden, kommer nog inte vara sådär hyper pigg men de ska nog gå bra :)
Sedan får vi se vad morgondagen bjuder på! :)

hursomhaver så älskar jag helg, jag önskar att det var helg oftare!
Nu ska jag återgå till sista avsnitten soa innan vi måste börja bege oss till staden!
Hoppas ni får en trevlig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0