SaraIdaSofia! -

gjort!

Detta är vad jag har ogjort innan vi åker till Greece!
 
  • Packa
  • Inhandla en bikini, necessär, barnmatsburkar,"flytpuffar"
  • städa
  • tvätta
  • besikta Alex skruttbil
  • Städa vår bil

Å detta måste ju vara klart innan fredag, dvs att jag har imorgon och i övermorgon på mig, imorgon kväll har jag dessutom match och på torsdag jobbar jag till 17.30.. Så jag börjar faktiskt känna mej lite smått stressad =P

Så ikväll måste städningen bli gjord och imorgon ska bilen besiktas så då blir det att ranta runt på lite affärer när vi ändå är i stan måste även klämma in å tvätta imorgon och ev lite efter jobbet på torsdag, sedan får torsdagskvällen bestå av packning och sedan på fredag efter jobbet blir det att åka och lämna Svea, lämna bort Turbo, kontrollera packningen och sedan blir det en SJUKT tidig kväll eftersom klockan  03.00 på fredagnatt måste vi sätta oss i bilen mot Stockholm, sedan på lördagmorgon blir det att möta upp mamma, pappa, Tim och Svea på arlanda för att sedan säga adjöss till Sverige och Hellooo Greece!! LOVLEY!!

Jag kanske tjatar mycket om denna greklandsresa men jag ser så sjukt mycket fram emot det.. Jag har alltid vart en som vart utomlands sisådär 2 ggr per år och nu har jag inte vart på en riktig bad och sol semester sedan oktober 2008.. Så det är bannemej på tiden och jag är såå sjukt laddad!! =)

Nu sover loppan iaf så nu ska jag skynda mej att få något gjort! Ha en bra kväll!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0