SaraIdaSofia! -

Helgen som helhet!!

Gokväll!!
Helgen är förbi och det enda jag gjort är typ att jobbat, i fredags blev en lugn hemmakväll utan loppan (Alex jobbade fredagnatt så Svea fick sova hos sin mormor och morfar)
Lördagen jobbade jag till halv 6, sedan hem och mysa med Svea innan hon skulle lägga sig! Jag la mej med hon vid 8 och vaknade imorse:P oops, så lördagen blev det verkligen inget gjort!
Idag jobbade jag också, till halv 6! Nu är jag hemma, Svea sover, Alex sover och jag sitter och kilar på tv! Skulle behöva plocka undan lite här hemma men får se om jag ids! Imorgon väntar mer jobb, men slutar 4 och sen är jag ledig två dagar! Gaalet skönt!!

Missade även våran bortamatch mot Storuman idag, tjejerna åkte hem med tre nya poäng efter att ha krossat Storuman med 5-1!!!! Sjukt bra jobbat där!
Nu kallar tv'n och sen kallar lägenheten innan de är dags för sängen!! Hoppas ni haft en mer intressant helg än jag ;P
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0