SaraIdaSofia! -

Mys!!

Hello!!

Började morgonen med en rejäl sovmorgon, först vid kvart över 9 slog damen upp sina blå =)

Väl uppe så blev de mys framför lite barnprogram innan vi åkte ut på ludden för att hämta igen min väska, sedan blev vi kvar där ett tag men eftersom att vädergudarna inte ville bjuda till så for vi till staden för lite shopping istället, hittade endel men fortfarande ingen bikini.. Men några tröjor till Svea inhandlades och "apoteksvaror" och även ett par shorts åt mig och ett par åt Alex! sedan varsitt par flipflops... Perfekt ju!

efter shoppingturen så åkte vi till Theresia och hälsade på och sedan vidare till min farmor och farfar.. Nu är vi på hemmaplan igen och loppan bygger med lego medans jag sitter här och slappar.. Snart kallar sängen för Sveis och då hade jag tänkt städa upp lite här hemma.

Imorgon är jag ledig igen och då måste vi åka upp till stan igen, måste ju som sagt hitta en bikini.. Men de ska nog gå, måste ju hitta nån tillslut för nakenbad är inte aktuellt ju =P

Nu ska jag leka lite med Sveis innan det är dags för lillan att sova!
Hoppas ni haft en fin dag! pussåkram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0