SaraIdaSofia! -

nedräkning!

Säger jag att jag inte har full koll på hur många arbetsdagar det är kvar till semestern så ljuger jag!! Nedräkningen har minst sagt börjat!! 9 ynka arbetsdagar kvar!! =)
Idag har vart en halvlång dag, började med en väldigt seg morgon och inte förän kvart i 7 klev jag upp (börjar sju) Men de gick ju vägen det med och jag infann mej på jobbet i tid =)
Väl hemma, helg!! Började med att plocka undan lite här hemma när Alex och Svea ändå var på rymmen! Somnade i sängen när jag skulle svara på ett sms vaknade när la familja va hemma igen =P Sjukt skönt kan jag lova!! Var inte igår jag sist tog en powernap mitt på dagen!?

Imorgon väntar match, långresa ända till Vilhelmina.. Sjukt laddad men dock lite bitter över det faktum att jag missar en riktigt rolig och spännande match här hemma, nämligen Holmsund-Sandvik.. Hade vart grymt kul att se denna match, men icketsanicket! Istället får jag sitta på en buss och fokusera på våran match :)
Tur att dom ska spela igen på sandviksdagen och då ska jag minsann se till att hålla mej hemma!!
Givetvis håller jag på Sandvik och jag skulle må riktigt gott om dom kunde nåla dit Holmsund!
Justja, Holmsund/obbola!! :P

Nu sitter jag bänkad framför England-Sverige och ska strax ta fram lite jordgubbar och känna lugnet och ladda upp ordentligt inför gameday imorgon!! Jag åker inte hem från Vilhelmina utan 3 poäng!!
Hoppas ni får en trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0