SaraIdaSofia! -

SEMESTER!!!!!!!!!

Guuud så härligt med semester, när klockan slog halv 3 idag så sprang jag nästan ut från jobbet =P

Dagen har bestått av diverse saker, har försökt få iordning va vi ska ha med oss och vi har vart en repa till staden för att inhandla lite saker.. Nu är vi på hemmaplan, min man ligger och sover och jag sitter spänd och väntar på att klockan ska bli 2 så att vi får börja åka =P haha!!

Trodde resfeber var något som man hade när man va liten men man kan även ha det när man är 23 :P haha
Borde försöka sova lite innan vi ska åka men jag vankar bara av å an och dubbelkollar så att vi ej glömt något =P

Nu hade jag iaf tänkt bädda ner mej i soffan och försöka sluta mina blå en stund!
Packningen är klar och lägenheten är städad!! = Redo för avfärd!

Hoppas ni har en bra vecka här hemma!! Kommer väl uppdatera så gott de går och förhoppningsvis kan jag bjuda på en bild eller två någongång!

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0