SaraIdaSofia! -

Snart slut!

Min lediga dag börjar närma sig sitt slut! Men jag har haft en toppen dag!! Började morgonen med massa mys på hemmaplan för att sedan åka ut på lövöudden för massa bus och lek i solen! Sedan på eftermiddagen blev de en tur upp till staden för en visit på bolaget och hann även springa in på lindex och hitta lite fina kläder åt loppan! Blev två klänningar och ett par tights och en hoddie! =)
Efter det så vaknade Alex till liv och vi åkte till Obbola för lite skitsnack och kaffe, nu är vi på hemmaplan, loppan tillbringar kvällen/natten och morgondagen på lövöudden eftersom både jag och Alex jobbar imorgon!
Så nu hade jag tänkt passa på att få nå nytta gjort och sedan bara dega framför tv'n!
Hoppas ni haft en bra dag och att morgondagens midsommarfirande blir på topp!!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0