SaraIdaSofia! -

Sosick

Gokväll!!
Idag har jag vart ledig och jag har haft en riktigt bra dag måste jag erkänna!! Började morgonen med massa mys med bästa Svea innan vi begav oss ut på lövöudden för lite utomhusbus och sol!!
Mycket riktigt så kikade solen fram där vid lunch och gosse va varmt de blev.. Det märks att det inte vart många varma dagar då man inte riktigt har hunnit vänja sig vid värme!!
Vid halv 5 så hade jag möte med jobbet och när det slutade åkte jag direkt ut på IL för städning med laget, efter det blev de omklädningsplats val, tårta, mackor och givetvis Sverige-Ukraina!
Dock eftersom jag ej hade någon barnvakt så blev jag ju tvungen att åka hem och får nu se matchen hemifrån!!

Imorgon väntar jobb, 7-16 och sedan är det match som gäller, sörfors denna gång och 3 poäng är det som gäller!! Sjukt laddad =)
Nu ska jag se klart matchen och sedan blir det att pinna isäng så att jag inte är helt döden imorgon!!
Hoppas ni haft en bra måndag! Pussåkram

Nu är det nedräkning, 13 arbetsdagar till semester!! Å jag har idag bestämt mig för att jag ska söka om ännu en semestervecka så att jag får 5 veckor.. Går det igenom så är jag ledig 4 veckor i Juli och sedan jobbar jag 30/7-3/8 och sedan har jag en vecka till!? det hade väl vart sjukt nice!? För alltid efter semestern så är ju första veckan ganska okej att jobba men när man sen kommer in på andra veckan då vill man inget hellre än att ha lite mer semester och då tar jag den veckan ledigt.. Hur bra skulle det inte vara!? =)
Aja! Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0