SaraIdaSofia! -

Äntligen fredag!? eller

Ja då var det fredag igen, dock hade ju fredagen fått komma om några dagar, jag menar vem vill vara sjuk på helgen?! Inte jag iaf! Men men nu är det väl bara att gilla läget!
Ikväll blir en mysig hemmakväll, lets dance börjar ju också :) Himla trevligt!
Idag har jag mest bara legat i soffan och försökt bli så frisk jag bara kan bli såhär till helgen, har betat av samma program som igår och druckit en hel del kaffe, slummrade även till någon timma där på förmiddagen! Skönt!
Nu hade jag tänkt göra första ansträngningen sedan jag blev sjuk, nämligen dra dammsugaren, men av någon anledning så kändes det sjukt jobbigt! men välbehövligt!
Sen blir det lugna gatan tills jag ska hämta vildingen på dagis :)

Min nuvarande status är iaf, en sjukligt ond hals, hosta, huvudvärk och feber.. Meeen febern har gått ner markant och är inte alls lika hög som igår (vilket jag uppskattar) för när man får hög feber så blir man så sjukligt trött och hela kroppen bara värker!
Så jag antar att jag är på bättringsvägen!? Pepparpeppar!
Ha en underbar helg! pussåkram

PS/ att det snöar ute gör nog mej bara mer sjuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0