SaraIdaSofia! -

Day2

Godmorgon!

Har vart en lång natt men nu har det vart lugnt på morgonkvisten, vilket känns skönt!! Jag är dock så trött att jag håller på storkna!! Men de går nog bra ändå :P
Loppan börjar också bli piggare och det känns ju mest bra! Tycker vi haft nog med svängar magsjuka nu!! Men vi blir hemma imorgon också som en "recovery day"

Trots magsjukan så är lillan pigg och glad så vi har busat och ritat hela förmiddagen, även sett massa barnprogram på tv och myst i massor!
Nu börjar det bli dags för lunch för damen, men tvivlar på att hon vill ha någonting men men!! Sedan medans loppan sover hade jag tänkt försöka tvätta lite!
Annars blir det en väldigt lugn dag!!
Men nu vet ni iaf att det är bättre :)
Så imorgon hoppas jag att vi är helt kry!!
Ha en fin dag, btw.. Vilket väder det ser ut att vara ute, typiskt att man ska vara sjuk! Aja Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0