SaraIdaSofia! -

effektiv dag!

Gokväll!!
Idag har faktiskt vart en ganska effektiv dag, började dock dagen väldigt lugnt och skönt! Sedan körde vi upp min farfar till sjukhuset, han skulle hälsa på farmor. Sedan åkte vi vidare och tvättade bilen, spenderade över 1 timma i "tvättkö" men de gick bra och bilen blev ju himla ren å fin tillslut :)

Sedan åkte vi förbi biltema en sväng innan vi rullade hemmåt. Väl hemma så körde vi in bilen i garaget och började tona rutorna på bilen, himla bra blev de ju faktiskt.. Sedan fick sig bilen en storstädning så just nu i detta skede så blänker den både ut och invändigt :) superfint :):)

Kvällen avslutades sedan med middagsbjudning i Obbola, Tacos blev det och gosse vad mätt jag blev :)

Nu är vi på hemmaplan. Loppan sover och jag måste erkänna att när jag låg i sängen med henne och läste en saga så slummrade jag också till!! Så jag är väldigt tröttelin ikväll.. Fick dock slita mig upp eftersom jag har tvätt i tvättstugan som måste upp (justja, jag hann även men en heldel tvätt idag också)
Sen har jag en hund som måste ut och en sambo som jag måste få liv i så han tar sig på jobbet!! Så sovandet får helt enkelt vänta någon timme =P

Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0