SaraIdaSofia! -

Lunchtime

Började fundera på lunch och vad damen skulle kunna tänka sig att äta, tittade i kylen och blev lite sopen. Vi har typ ingen mat.. Så jag satte loppan i vagnen och så begav vi oss till coopra för att handla lite
(å gud så skönt det var att komma ut och få lite friskluft)
Sen när vi kom hem så satte vi igång och börjar laga lite mat, idag bjöds det på spagetti och köttfärssås, mums tycker jag och mums tycker loppan också!
Så nu har vi nyss ätit lunch och jag har just lagt ner damen i vagnen för en liten powernap! Medans hon sover funderar jag på om jag ska tvätta soffkläderna. Men samtidigt kändes det Gaaalet jobbigt, men jag får väl fundera en liten stund =P Det skulle dock behövas kan jag tycka.

Nu ska jag sätta igång med lite nytta, sista dagen jag är hemma ju för imorgon väntar jobbet igen! Å jag har alla sängkläder och handdukar i tvättstugan som väntar på att hängas på tork så jag måste sätta igång.. 
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0