SaraIdaSofia! -

Nervöst!

Gokväll!!
 
Idag har det vart fullt upp hela dagen, direkt när jag slutade jobbet så åkte jag hem för att börja göra iordning inför imorgon, men just när jag börjat så knackade det på dörren och där stod min söta farfar, farmor hade förmodligen fått en stroke imorse och åkt ambulans in till sjukhuset! Så jag och farfar åkte upp för att kolla hur det var med henne och vad som sker! Väl där så är hon ändå relativt pigg så vi surrar lite och bara är där som lite sällskap! Min söta finaste farmor :)

När vi kommer hem så kör jag hem farfar och sedan åker jag hem för att börja med packningen, nu ex antal timmar senare är jag klar och nästintill färdig :) bara lite små fix kvar som jag får försöka hinna med imorgon, vet dock ej hur eftersom jag slutar 13 och bussen går 14 från staden så direkt jag slutar måste vi åka!
Meeen de löser sig :)
Måste hämta vagnen och Sveis utekläder som blev kvar på dagis (alex tänkte inte på att ta hem detta)
Sen packa ner lite food till mig och damen sen är jag så gott som redo ;)
Jag börjar dock bli en smula nervös och tankar ploppar upp i min hjärna som: "vad har du gett dig in på" typ!! Meeen tur att Sveis (oftast) är snäll! Så de ska nog gå finemang detta :)

Jag lovar att hålla er uppdaterade över hur vi roar oss sittandes still på en buss i sisådär 6 timmar!! Tjjoohooo!
Nu ska jag hoppa isäng så jag är piggelin imorgonbitti!!
Sovgott pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0