SaraIdaSofia! -

Piggelin!

Gokväll!

Idag har vart en lugn dag och jag har vart sjukligt trött hela dagen (eftersom jag spenderade större delar av natten vaken nära toaletten) Men dagen flöt på och det gick som bra ändå, autopilot kanske!?
Iaf magsjukan har vi inte sett skymten av på hela dagen och det känns ju ofattbart skönt! tidig morgon var sista "gången" för både mej och loppan! Men vi blir hemma imorgon också och kurerar oss helt :)

Idag har jag ändå fått lite nytta gjort, efter nattens toavisiter så mådde jag som bra, ut med det gamla och in med det nya.. typ.. Så jag har hunnit plocka undan lite och tvätta några tvättar! Superbra tycker jag!
Imorgon blir också bara lugnt, känner mej rätt utpumpad så jag röstar för barnprogram och mys i soffan hela dagen lång :)

Nu ligger jag ner bäddad i soffan och kikar på Milan-Juventus och bara känner lugnet, Sveis sover och Alex likaså. "endast tomten är vaken"
Jag borde gå och lägga mej, men jag har som passerat trött gränsen och rakt igenom övertröttheten och hamnat på pigg igen!? Fråga mig inte hur det funkar men så är läget.. Har ju dock slummrat en liten stund med Sveis idag på dagen.. Tydligen gjorde det susen!

Men jag hade tänkt släcka ner och kika igenom newbody katalogen som jag fick hem idag, vet dock redan vad jag ska beställa men de kan ju vara trevligt ändå och kika om något spännande kommit in
(Så är du intresserad av att köpa newbody, hör av dig) 
och sedan så kryper jag ner i sängen som förövrigt är renbäddad och vädrad idag så jag antar att jag kommer sova som en gud! Men det är ju inget jag klagar på om jag säger så! Sen så sussar loppan där inatt också och det är ju hur mysigt som helst, gillar inte att sova själv hela tiden, sen är ju Svea världens mysigaste på morgonen också!!

Näe nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen, hoppas ni haft en fin dag i solen!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0