SaraIdaSofia! -

Pretty sweet

Äntligen, vi är frisk!! Inget spår av magsjukan finns kvar :)
Loppan vaknade tidigt imorse och vi har tillbringat tiden mysandes i soffan med vakna med the voice på tv'n och nu har Svea rally med dockvagnen medans jag fortfarande sitter bänkad i soffan och har kokat mig en kopp kaffe!

Inga större planer för idag, förutom att jag ska åka och hämta hem min farmor från lassa vid två!
Imorgon sen så väntar dagis för loppan och jobb för mig, två korta dagar innan det är dags för helg igen :)

Sen är det förhoppningsvis min sista vecka på det stället innan jag rör mig vidare. Allt är inte helt spikat så de är därför jag inte gett/ger er mer info än så :P
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan återgå till att mysa med loppan! Ha en fin dag Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0