SaraIdaSofia! -

ryggen som borde sitta på en 80åring!

Gokväll!! min rygg blir bannemej bara sämre och sämre, de senaste året har jag haft ont i ryggen lite nu och då men de har som vart på en okej nivå.. Nu dessvärre så börjar de bli långt ifrån okej. Jag vaknar på nätterna lite nu och då för att jag har så äckligt ont och när jag då ska försöka lägga mig på något annat sätt så går det inte för typ hela ryggen har låst sig och de gör så ont så jag kan inte vända mig och lägga mig på andra sidan. Detta resulterar i att jag sover som en kratta och känner mej trött och hängig jämt! Sen kan jag också meddela att senaste veckan måste de ha blivit yttligare lite sämre för nu gör det nästan ont bara av att jag andas.. Kanske är dags att jag bokar in mig hos någon duktig ryggdoktor som kan trycka allt till rätta!?
Tror bestämt att jag ska ringa direkt imorgonbitti och försöka få en tid typ omgående!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och kikar på tv och funderar på att krypa isäng så jag kanske är lite utvilad imorgon, om jag får sova inatt dvs!! Sovgott!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0