SaraIdaSofia! -

Saaturday night!

Goddag!
Idag är en bra dag, började morgonen med en tur ut till mor och far, väl där så satte jag ner loppan i vagnen och sedan powerwalkade vi ett varv runt udden, himla skönt att komma ut sådär på morgonkvisten, tror inte klockan var mer än halv 10 kanske. Sen bjöds de på kaffe och bus innan vi åkte vidare!
Vi begav oss sedan till min farmor och farfar och loppan fick lunch och så blev de ännu mera bus! Sedan direkt upp till staden för att gå på bolaget och givetvis stannade vi till och kikade på lite andra ställen också :)

Sen på vägen hem svängde vi förbi Rebecca på lite mer kaffe och skitsnack :) Himla trevligt!
Nu har jag nyss klivit ut ur duschen och ska börja göra mej i ordning inför kvällens galej! kommer bli awesome kan jag lova :)

Så strax landar min mor här och hämtar poppran min och sedan är det bara att switcha om och sedan kör snälla Rebecca upp mig till Carro :)
Ha en superbra lördag! Vi ses i dimman ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0