SaraIdaSofia! -

Sooon to be!

God eftermiddag!

Jobbet idag gick finemang kan man väl säga.. Efter jobbet tog jag en promenix och sedan plockade jag upp Loppan och så gick vi hem!! Rikigt skönt väder ute ju :) Vår Vår Vår :):)
Väl hemma bjöds det på mellis och sedan åkte vi till staden för att köpa galonisar åt loppan, tidigare försök har inte gått nå bra då alla mindre storlekar är slut.. Men idag hittade vi iaf ett par galonbyxor..
Dock är ju jag sån att jag har svårt att gå på olika affärer utan att hitta något till mig själv, så en jacka fick följa med mig hem idag =) Väldigt fin måste jag säga! Dyr men fin ;P

Nu är vi på hemmaplan, har ätit middag!
Ikväll väntar träning, fotboll utomhus! Sjukt kul att få komma ut :) Dock är jag lite oroad över hur detta ska gå med min moster träningsvärk, meen de löser sig.
Efter träningen blir det järnet hem och sedan snabbt in i duschen för att sedan krypa isäng :) 
Sen imorgon är det freeedag :) Wonderful!!

Helgen kommer bli awesome, först fredagsmys för hela slanten och sedan på Lördag så är det lagfest med bäste laget, vi lyckas nog alltid styra dom absolut bästa galejen, om än lite spårat men ack så roliga!
Måste nog dela med mig av våra knep så att alla får ha lika roligt som vi alltid har.

Nu ska jag busa lite med Sveis innan det är dags att klä om till fossikläder!
ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0