SaraIdaSofia! -

Synd

Jag fick något il såhär på kvällskvisten, kanske kom detta il pga att jag skippat torsdags städningen, kände som att något vettigt borde jag ju kunna få gjort!? Såå jag drog ut hela min garderob på golvet och började rensa och vika, nu är jag äntligen klar och jag har lyckats slänga mer än en full sopsäck, så nu ser det tomt ut när man öppnar mina garderobsdörrar! Men ändå skönt för nu kan jag börja fylla på med lite nytt =) är i vanliga fall väldigt sparsam och slänger sällan kläder även om jag inte använt dom på över ett år!! Men nu kändes det bara skönt, för mycket av det jag slängde bort var pga att dom är för stora, å jag har ju inte direkt något behov av att vilja fylla ut dom igen! Så hejdå med det!!

Sen har jag också en liten synd! Jag köpte en jacka idag, igen! Jag äger nu över tio jackor och det må kanske kännas lite väl för just jackor, men jag tycker som om det på något vis! Å sen kam jag faktiskt säga att jag använder alla lite nu och då, det är ju inte så att det finns någon jacka som jag inte använt på över ett år iaf!! Då är de ju som okej tycker jag!!
Aja klockan rann iväg så nu måste jag släcka lampan så jag inte är heeeelt död imorgonbitti!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0