SaraIdaSofia! -

Vab!!

Goddag!
Fick åka och hämta hem en liten sjukling från dagis idag innan lunch. Nu ligger hon och sover och jag roar mig med datorn och hade väl tänkt uträtta någon form av nytta när jag ändå är hemma dock känner jag mig inte helt kry men de ska nog gå bra ändå!! Nu har jag nyss laddat batterierna med lite annanas och digestive och givetvis en kopp kaffe :) Så nu känner jag mig lite piggare iaf :)

Men överlag så blir det en lugn och skön hemmadag idag och likaså imorgon! Inte många knop står på schemat, bara pyssla om min sjukling!
Det är ändå lite komiskt, varenda gång Sveis har vart sjuk så har det vart kring den 20:e! Någon vabdag har alltid vart den 20:E och gissa vad, imorgon är det den 20:e.. verkar som att det aldrig slår fel!
Men men, nu ska jag skynda mig att plocka undan lite i köket innan loppan vaknar :)
Hoppas ni slipper magsjukan!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0