SaraIdaSofia! -

badupdate!

Fredag:
fredagen är förbi och inget vettigt har blivit gjort, eller vi har hunnit med en storhandling =P haha! Så nu finns det mat hemma igen, trots denna storhandling fick middagen bestå av fil och flingor.. En fredag.. men det funkade det också när ingen av oss kände för att ställa sig och laga mat!
Jag har vart lite kass på att uppdatera senaste veckan men det har berott på mycke jobb och träning, men nu är det helg igen så nu borde ordningen vara återställd iaf några dagar =P

Just nu då; Alex har åkt på jobbet, Sveis sover och jag sitter bänkad framför tv'n. Hade tänkt krypa isäng men känner lite att jag ändå inte vill, vill se en film eller något men vettetusan om jag ids!
Bara för att jag går och lägger mej sent kommer ju svea knappast sova längre för det, så det kanske är lika bra att krypa isäng så jag är piggelin och orkar busa i massor imorgon när loppan tycker att vi ska kliva upp!
Vad helgen bjuder på är dock ännu oklart, den som lever får se =P

På måndag och tisdag ska jag iaf inte på jobbet utan jag ska på en utbildning eftersom jag blev vald till skyddsombud på mitt jobb, spännande. Förhoppninsgsvis är utbildningen intressant och rolig och inte allt för utdragen =) Jag berättar på måndag hur det gick =)

Nu hade jag tänkt kika lite tv iaf innan jag kryper isäng och så lovar jag bättre uppdatering i helgen!!! =P
Trevlig helg! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0