SaraIdaSofia! -

En dag kvar!

En ynka dag kvar innan jag har en dag ledigt :) Då hoppas jag på sol och värme så jag och loppan kan tillbringa hela dagen ute =) dock säger vädret något helt annat =P
Idag har jag iaf jobbat hela dagen lång och när jag kom hem stog maten på bordet! Lyx!
Sedan blev de en cykeltur med Sveis och nu sussar hon så sött, ska strax krypa isäng jag med, måste bara ut med Turbo innan och av någon anledning kändes det väldigt jobbigt så jag har som "fastnat" i soffan =P haha!!
men men snart så :P
Imorgon jobbar jag bara till 4 och det känns så ofattbart skönt, överväger även att flexa en timma tidigare, dock varjegång jag tänkt den tanken så är det något som kört ihop sig och så blir det inge flex =P sååå håll tummarna ;P

Näe nu måste jag börja avancera!
Hoppas ni haft en fin dag !Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0