SaraIdaSofia! -

Fredag!

Fortfarande sjukstuga här hemma, loppan börjar bli lite piggare men ändå långt ifrån kry!
Hon har ont i halsen och dräglar som en tok istället för att måste svälja, sitter just nu och
funderar om man kanske skulle ha vart upp till ålidhemsvårdcentral imorgon så dom får
kika lite i halsen eftersom holmsundsvårdcentral skippade det momentet!
Ikväll har vart en lugn och mysig kväll, lyxade till det lite till middagen, bjöd på
baconinlindad fläskfile fylld med fetastcreme, mumma =)
Till efterrätt så bjöds de på vit chokladmousse med bär, inte heller fel kan jag ju meddela!
Nu ligger vi bänkade i soffan alla tre, lillan somnade som en stock under filten och jag och
min man sitter och ser Sverige spela lite hockey och dom gör det bra måste jag erkänna =)

Imorgon väntar ännu en recoveryday, förhoppningsvis så känner vi oss alla lite bättre, jag
ska ju spela match på söndag och just nu känns det lite oklart om det kommer att gå, men
det är ju bara fredag än, så förhoppningsvis hinner jag bli friskelin :)

Annars då, ja.. Jag börjar bli lite rastlös, jag gillar inte riktigt att bara vara hemma dag ut och
dag in.  Sen när loppan är sjuk så är hon inte heller världens roligaste att ha å göra med, det
har vart långa dagar och vakna nätter och VÄLDIGT mycket gnäll. Inget är bra.. inte för att jag
klandrar henne men tar på =P
Aja håll tummarna för att vi är frisk snart!
Trevlig helg pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0