SaraIdaSofia! -

Godnatt å godmorgon!

Godnatt eller godmorgon!
Svea vaknade kvart i 1 inatt, sedan var hon vaken fram till 3, somnade sedan om till 10 i 4 och nu är vi fortfarande vakna! Kändes väl sådär =/ är så trött så jag tror jag ska storkna!
Hon har haft ont i magen och (känsliga blunda) bajsat vitt slem? Under natten vakenheter!? Vet inte vad detta beror på om de kanske är någon form av majsjuka eller? Ska ringa läkaren idag så får vi se! Det blir inget jobb för mej idag utan vi blir hemma, sen tänkte jag gå in och ta stängningen mellan 16,00-17,30 eftersom det är jag som har den idag!
Aja nu ska jag se bumbibjörnarna med Svea ihopp om att detta inte är någon magsjuka! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0