SaraIdaSofia! -

one more day!

Imorgon är sista jobbdagen innan jag går på 2 dagars ledighet! Om jag längtar =)
Jobbet idag gick bra och väl hemma så blev de massa mys med loppan innan hon skulle krypa isäng, nu sover damen, Alex är på jobbet och jag sitter bänkad i soffan och funderar på att röra mej till sängen så jag tar mej upp imorgon, börjar ju trots allt klockan sju =P
Imorgonkväll är det gameday som står på schemat, sedan hem och krypa isäng, sedan väntar 2 dagar med massa bus med mitt lilla hjärta! Hade tänkt ta mej upp och fixa pass till Sveis någon av dagarna iaf, sedan får vi helt enkelt se va som sker, jag hade beställt sol och vårväder men det värkade inte gå igenom då det ser ut att bli grått, regn och allmänt pissväder.
Näe nu börjar det bli dags att krypa isäng annars kommer jag aldrig ta mej upp, ligger redan på minus efter helgen =P blev lite väl sena kvällar och tidiga morgonar följt av långa dagar på jobbet.. Men men så kan det gå =P
Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0