SaraIdaSofia! -

Stackars liten!

Gokväll! 
Jobbet idag gick finemang och när jag väl slutade sprang jag hem till mitt lilla hjärta för att se hur damen mådde, givetvis var hon inte piggelin, inte alls.. Hög feber och nätan ingen röst :( Hostan är hemsk och allt är eländigt!
Nu har hon just somnat och jag hör hur hon hostar stup i kvarten! Stackars liten!! 
Alexander var till läkaren med henne idag eftersom hostan har "funnits där" så himla länge, där fick hon inhalera och så fick hon en kortisonshot och även hostmedicin utskrivet.. Så nu hoppas jag att mitt lilla hjärta blir piggar fort! Hatar att se henne såhär hängig :(

Imorgon blir det jag som får vara hemma med damen eftersom det egentligen va min tur, men eftersom jag hade stängningen idag så fick alex vara hemma för den är som knepig att byta bort.
Ikväll blir det görlugnt, Alex är hos Thomas som fyller 50år idag och vi sjuklingar fick stanna hemma, hoppas han tar med smörgåstårta hem ;)
Min hals har börjat göra ont och jag har fått nå småblåsor fulla tungan.. Jag känner mej ganska mätt på att vara sjuk men de är väl bara att gilla läget. Det viktigaste är iaf att Sveis får börja må lite bättre!
Nu ska jag bädda ner mej under en varmochmysig filt och se en film!
Hoppas ni haft en fin dag! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: ida

Hej hej. Läste att du ha ont i halsen och små blåsor på tungan. Hoppas du inte håller på få som jag fick. Då bli du jättesjuk. Hög feber och infektion i kroppen. Då bli de antibiotika i 10dagar. Håller tummarna att du slipper. För de är något skit som gå runt just nu.

2012-05-02 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0