SaraIdaSofia! -

sweeeet!

Vilken helg!!! helt magiskt!
Började helgen med massa mys på hemmaplan och sedan lördagen tillbringades i Obbola ute i solen hela dagen, sen på eftermiddagen så begav vi oss ut till mor och far och där bjöds det på Rose i solen. Sjukt mysigt!
Sen hem och så blev de en storstädning som sedan avrundades med Mello!! Grattis till Loreen som sopade banan med dom andra =)
Imorse fick vi sovmorgon eftersom lopperdipoppan sov hos sin mormor och morfar och sedan fick vi besök av Annie som var i stan! Sjukt längesedan jag såg hon så det var riktigt trevligt!
Efter att jag släppt av henne på flyget så åkte vi vidare till B-I och Sven och där bjöds det på fika, sedan vidare ut på ludden för morsdagsmiddag som kunde avnjutas ute på altanen, riktigt härligt!! =)
Nu är vi på hemmaplan och Sveis har somnat (som en stock) har vart en lång dag som tillbringats utomhus med massa bus, inte konstigt att man är slut som artist då ju =P

Nu ligger jag bänkad i soffan och kikar lite på tv, dock fanns det ju inte sådär super mycket att kika på men om en liten stund så börjar ju departed och det kanske är något att se!? Annars får jag väl hyra en film :)
Imorgon väntar jobb och jag har stängningsvecka vilket innebär att jag även jobbar den kommande helgen, kändes väl sisådär men men bara att gilla läget ju =) Inte så länge kvar till semester, så det är ju bara att bita ihop :) Hoppas ni haft en superbra helg ute i det fina vädret!! Pussåkraaam



34 dagar kvar tills vi sticker till Greece! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0