SaraIdaSofia! -

Redan dagen efter!

Goddag!
Började morgonen tidigt imorse, men vad gör det när man är ledig och får vara hemma och mysa med världens goaste Svea!? :)
Vi har badat och lekt hela förmiddagen och nu sover hon så sött här bredvid mej :)
Jag kan meddela att jag har blivit värsta te drickaren! Jag älskar kaffe men de är något mysigt över te! Te på kvällen med tända ljus och höstmörkret känns helt plötsligt ganska okej!

När Sveis vaknar så blir det lite lunch och sedan tänkte jag kanske åka till staden en sväng, återstår dock och se om jag ids eller om vi kanske bara hittar på nå bus här hemma :P
Annars blir det en lugn dag som avslutad ikväll med en lång powerwalk :)

Ha en fin dag! Pussåkram

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0