SaraIdaSofia! -

Tävling!!

Gokväll!

Idag har jag jobbat till 18 sedan tog jag med mej Sveis och begav mej på HM för att byta en klänning!! Finemang!

På jobbet har vi inlett en tävlingsmånad!! Den som lyckas gå ner mest i vikt (procentuellt) under 4 veckor!
Det står 1000:- på spel och vi är
10 st hårt kämpade människor ;P
Jag har klarat mej bättre än vad jag trodde, inget småätande, inget onyttigt och vatten till maten! Sweet! Idag blev det dock lite testning kan jag väl påstå, först serverade vi äppelkaka å vaniljsås till efterrätt och sedan ställdes de fram igen på fikat och jag älskar äppelkaka! Lyckades avstå och tog en frukt istället! När jag sedan kommer hem har Alex köpt hem glasswienerbröd!!!! Men även de avstod jag medans han gladeligen fick bägge!
Nu ligger jag bänkad i soffan och är skadat trött å ska försöka komma isäng tidigt ikväll så jag är pigg imorgon, börjar sju och sedan är det galej som gäller!! Inte nyttigt för 5 öre meeeen jag får ta en extra löprunda nästa vecka!
Ha en fin kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0