SaraIdaSofia! -

Bakningen

Haha skrev en rubrik för inlägget men ångrade mej ganska fort då jag läste den! Planen var baksuget men de lät inte så himla super bra :P haha

Idag är jag hemma med Svea igen som åkt på höstblåsor, feber! Med detta kommer gnäll gnäll å mer gnäll!! Å eftersom hon har blåsor fulla munnen så vill hon inte äta vilket resulterar i en energi som ligger på minus 3!!
Men men nu på eftermiddagen har hon vart lite piggare men blåsorna är kvar så vi blir hemma imorrn också!

Jag blir äckligt rastlös av att bara vara hemma å inte göra något alls så dig har jag tagit tag i en del här hemma! Har bakat scones åt loppan och en mjuk pepparkaka åt mej å Alex som kvällsfika! :)

Imorgon kommer mina fina gardiner som jag klickat hem från jotex och även nya kuddfodral till nå små kuddar vi har i soffan (gardinerna ska sitta i vardagsrummet) så det blir en liten uppfräschning såhär på höstkanten!

Nu ska jag ägna mej lite åt Svea innan de är dags för damen att sova! Ha en fin kväll!! Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0