SaraIdaSofia! -

Håller alla tummar å tår!!!!

Goddag!
Idag ligger jag nerbäddad i soffan och ja de är lite synd om mig! Jag har fått feber och denna feber är lite annorlunda! Jag har sådan fruktansvärd värk i hela kroppen, mer än vad man har när man har vanlig feber. Känns som att kroppen inte alls fungerar som den ska, å detta kände jag redan i söndags på matchen då kroppen inte orkade med ett skit (då visste jag inte att jag var sjuk) men under matchen så beklagade jag mej hela tiden om hur kroppen värkte och inte orkade ta mer än en löpning!
 
Aja hoppas det går över snabbt!
Just nu håller jag tummarna, kan dock inte säga varför men jag hoppas innerligt att detta kan leda till en förändring! Jag är just nu egentligen väldigt ovetandes men ett hopp har väckts och detta skulle vara så äckligt bra!! Så håll tummarna bara så kan jag meddela i ett senare skede vad detta handlar om ;D
 
Nu ska jag inta soffläge igen! pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0