SaraIdaSofia! -

Jag är lyckligare nu!

Fredag och en efterlängtad helg är
Här! Kvällens planer var fredagsmys med sveis men istället har Svea vart grinig hela kvällen lång! Först trodde jag hon var trött men sen kom hon och kröp upp i min famn och sa Ajaj munnen! När jag då kollade in i munnen så ser jag maaaasssaaa blåsor fulla tungan, stackarn!! Att hon aldrig får vara frisk!?
Dock vet jag ju inte vad detta beror på men kanske höstblåsor eller nått!?
Någon som haft nå liknande på sitt barn som kanske vet vad dessa blåsor beror på?

Nu sover iaf sveis, om än om vaknar till lite nu och då å beklagar sig, men hon ligger då kvar i sin säng och myser/sover!
Vi "vuxna" sitter och ser fortet och bara känner lugnet innan Alexander ska åka på jobbet!
Trevlig helg!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0