SaraIdaSofia! -

men charmigt värre

Stängningsveckan som vi har var 3:e vecka är bannemej långdragen och allmänt seg, men när man sedan jobbat hela veckan, hela helgen och det är måndag och man räknar ner minuterna tills att man tar två dagars ledig så känns det plötsligt som att tiden gått kalas fort!
Jag är iaf innan där, jag befinner mej mitt i veckan och har hela helgen och måndagen framför mig än! Men denna helg bytte jag med Ida så jag är ledig söndag och jobbar hennes söndag istället och det känns ganska bra måste jag erkänna :D
 
Idag efter en lång arbetsdag så kom jag hem till Världens gladaste lillskit och en sambo som lagat helstekt fläskfile, potatisgratäng och hallomi. Plötsligt blev vardagen en gnutta bättre =)
Nu sover loppan och jag har bänkat mej framför tv'n och inväntar landskamp! Hejja Sverige!
 
Våran match igår blev en riktig glänsarmatch och vi spelade äckligt bra fotboll och givetvis resulterade det i vinst!
Sen kan jag också meddela att Svea pratar allt mer och mer, nu i meningar och man kan förstå nästan allt hon säger. Hon berättar om vad dom gjort på dagis, vad hon åt till lunch och att hon åt mycket och att det var gott..
Hon tycker även att det är väldigt roligt att vara vaken så meningen som sägs oftast är nog "mii sova aldriiiiig"
Häromdagen blev hon sur på sin mormor för att hon inte fick prata med morfar i telefon och med bestämd röst sa hon; - Mii aldrig ringa mommo!
Ja hon är ganska charmig just nu och för varje dag sätts nya meningar ihop.. Att räkna är också något som hon tycker är väldigt roligt.. Just nu räknar damen till 11,
ja de va väl det jag hade att dela med mej en dag som denna! Pussåkram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0