SaraIdaSofia! -

Så less...

Jag har blogg.se 's app på min phone.. meeeen de funkar nästan aldrig att lägga in nå inlägg.. utan den bara hänger sig!? Så sjukt irriterande att jag tror jag blir vansinnig! Man kan ju få en hjärnblödning för mindre måste jag erkänna!

Men anledningen till att jag fortsätter försöka är för att vips så går det utan problem och då tänker jag: - Ahh dom har löst det! Men icket.. Jag hade nyss skrivit ett långt och bra inlägg och inte ville det publiseras inte!!

Ja, jag har prövat att radera den och installera om den men de funkar inte heller!! Vänligen fixa detta, tack på förhand!!


Idag är jag och loppan hemma men imrogon väntar dagis/jobb igen! Men det blir en fånig dag och sedan är det helg! Laddar redan nu inför helgen som bjuder på knytkalas/kräftskiva här med massa gott å dricka!
Känner på mej att det kommer bli awesome! =)

Ser väl dock inte fram emot söndagen lika mycket kan jag väl påstå.. Av egen erfarenhet vet jag att dessa tillställningar brukar gå ganska vilt till ;D

Nu ska jag försöka få nå nytta gjort! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0