SaraIdaSofia! -

Imorgon smäller det (eller egentligen onsdag)

Imorgon får vi nycklarna till vårat nya hem!! Spännande! Sedan på onsdag går flyttlasset!! Eventuellt börjar vi köra lite kartonger imorgon redan bara för att få undan lite så vi kan packa upp dom och sedan använda kartongerna igen till att packa ner det absolut sista!
Men nästan allt är packat och nerburet på bottenvåningen!
Skönt också att vi gjort oss av med nästan allt skrot som vi samlat på oss genom åren!

Ikväll blir det en lugn kväll med lite packande och fixande!
Sen imorgon väntar jobb mellan 8-14!
Sen kan jag också meddela att jag har lyckats dra på mej nackspärr!! Grattis!! Som att jag inte hade nog med småskador!?
Men men!
Nu ska jag återgå till flyttkaoset!
Hoppas ni haft en fin dag!! Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0