SaraIdaSofia! -

Lyckans lycka!

Idag har vart en bra dag!! Började dagen med jobb och dagen flöt på helt okej, sen halv 3 kom ett samtal som
Gjorde dagen 1000 ggr bättre! Jag har fått jobb!!
Som jag har oroat mej och nu slipper jag äntligen det!
Jag trodde imorse att den 10 april blir jag arbetslös och har ingen rätt till A-kassa = noll kronor i inkomst!
Men nu kommer jag istället att fortsätta jobba heltid och det passar in så pass bra att jag börjar på mitt nya jobb den 11 april! Dvs inte en dags uppehåll utan jobb ens :) det känns så himla bra! Jag fortsätter att hålla på vad mitt nya jobb är och lovar att berätta nästa vecka!! Ska dit å kolla läget på tisdag och få
Schema, skriva papper osv och efter det ska jag berätta alltihop :)

Nu ska jag krypa isäng och hoppas på att vakna Piggelin imorgon!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart och stora kramen

2013-04-04 @ 09:13:40
Postat av: Mamma

Underbart och stora kramen från mej

2013-04-04 @ 09:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0