SaraIdaSofia! -

Slut på ledigheten

Så var lång helgen över och jag har jobb hela nästa vecka!
Jag kommer att vara å härja på ålidhemsskolan hele veckan och sen får vi väl se vad det blir veckan där på :)
Nu närmar det sig med stormsteg att vi flyttar! Vi har fått huset uthyrt och den 1 maj går flyttlasset!
Annars i veckan väntar träning måndag tisdag och torsdag sen cup hela helgen lång, minst 4 matcher tror jag!
Så får se om löpningen får vila lite i veckan! Kanske beger mej ut på en kortare väldigt lugn joggingtur men måste ha pigga ben till helgen!

Kan också meddela att jag hittat en ny favvoloka!! Strawberry ice cream!! Mums!! Choklad lokan var dock inte min grej! Den var bara himla skum!
Man dricker vatten men det smakar som
En lyxshake från Max... Skumt, väldigt skumt!

Nu ska jag återgå till the mentalist!
Ha en fin kväll pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0