SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Kvällens träning är avklarad och Skellefteå kammade hem 3 matchen i finalen! Helt enkelt en bra kväll!! Saik har ju alla odds på sin sida och jag känner på mej att dom avgör redan i övermorgon ;)

Imorgon väntar jobb igen, blir kvar på ålidhemsskolan tills den 1 juni då min tjänst börjar! Känns skönt att veta att jag slipper gå arbetslös iaf :)

Idag kom jag hem i bra tid och vi hann åka 2 vändor på återvinningen igen med massa skräp :) det börjar likna något nu!
Så skönt att få hiva iväg en massa skit som aldrig används utan bara står och tar plats!
Nu ska jag slänga mej i duschen och sen kallar sängen!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0