SaraIdaSofia! -

Arla

Att kliva upp vid 5 varje morgon är nog jobbigt men att dessutom sova riktigt dåligt är ännu jobbigare!
I måndags var jag så trött att jag visste inte vars jag skulle ta vägen, skulle lägga Svea men kunde inte hålla mina ögon öppna, vilket resulterade i att jag vaknade strax efter 8 och kände mej totalt överkörd!
Ställde in träningen och gick å la mig igen!
Riktigt skönt att vakna på tisdag och känna mej någorlunda levande!

Igår blev det träning för hele slanten och sen på kvällskvisten fastnade jag framför Broadchurch, faktiskt helt okej serie måste jag meddela :)

Nu har jag lunch och sen väntar mer jobb, halva veckan gjord :) snart är det helg igen =)
Ikväll ska jag pyssla på med Sveas födelsedagspresent och även mixtra lite på hennes rum, ingen träning ikväll så får passa på att hinna så mycket som möjligt :P
Hoppas ni får en fin dag! Puss å kram

Trackback
RSS 2.0