SaraIdaSofia! -

2013-01-01 Nytt år, nya förutsättningar

Godkväll!
Hade en riktigt trevlig gårdag med god mat och trevligt sällskap! Dock kändes det ju lite idag att det var trevligt! Men måste erkänna att jag var hyfsat pigg idag ändå! Iaf om man jämför med någon annan ;)
Ett nytt år har börjat och jag har en del nyårslöften faktiskt! 3 st faktiskt men mer om det någon annan gång!

Imorgon är jag ledig också å jag ska faktiskt till frisören och bli fin i håret! Kalasbra! Annars har jag absolut ingenting inplanterat mer än att umgås med mitt lilla hjärta!

Bjuder på några fina bilder!
God fortsättning!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/938820/images/2013/pic_50e322ebddf2b33cce000ce0.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0