SaraIdaSofia! -

Begravning!

Imorgon är sista arbetsdagen innan vi tar helg här i huset! Men jag kan inte säga att jag ser fram emot helgen om jag ska vara ärlig!
Inleder helgen på fredag med begravning av Bengt, Alex morfar!
________________________________

Något som jag tycker är oerhört jobbigt är att se andra människor ledsna och på fredag kommer jag att se massa ledsna människor, Bengt var en omtyckt man som var väldigt "ung i sinnet"
en sån där som får en att le när man tänker på honom!
Jag kommer att se andra människor så ledsna, folk som jag känner och folk som jag inte känner, hursom så kommer det vara otroligt jobbigt!
Men det kommer garanterat att bli en fin begravning!
Men jag måste säga att det känns lite overkligt, Jag har aldrig sett honom som "gammal" och att hans tid var kommen känns fel!

Vila i frid Bengt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din killes morfar har gått bort och det du oroar dig över är att du ska måsta se andra ledsen!? Egoistiskt om du frågar mig!
Tänk på hans närmaste anhöriga vad dom faktiskt går igenom och vad dom kommer att känna under begravningen! Knappast ångest över att se andra lessna!

2013-01-30 @ 23:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0