SaraIdaSofia! -

En smula ångest!

Nu när vi kliver in i 2013 så slog det mig att jag har bara några månader kvar på mitt vikariat. Detta resulterar i att i April blir jag arbetslös och det känns ju helt enkelt KASST speciellt när jag faktiskt trivs så himla bra där jag är nu.

Frågan är ju vad jag ska roa mej med då? Jag söker jobb heela tiden men givetvis så får jag inget som jag söker. Detta gör att jag nu börjar känna mej lite stressad över denna situation..

Någon som vet av något jobb så är ni välkommna att ringa mej, dag som natt.. Ring bara ring.

 

Annars då, mina tre lediga dagar är förbi och imorgon väntar jobb igen. Jag blev fin i håret idag, bra mycket ljusare blev det minsann.. Nu kan jag väl kalla mej själv blondin igen. Imorgon fyller min lillebror 19 år. Svea har namnsdag idag och jag vill ha ett jobb.. Tack för mej! pussåkram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0