SaraIdaSofia! -

Fredagskväll i min ensamhet

Jobbade till 17:30 sedan kom mina två hjärtan och mötte upp mej på jobbet och vi åkte en sväng till obbola för att sedan anlända hemma och känna lugnet! Loppan skulle i säng och min man tog på sig att lägga hon! Nu två timmar senare så sitter jag fortfarande ensammen i våran soffa!! Alex somnade alltså och jag har försökt väcka honom 49 ggr, dock utan framgång så nu har jag väl lite smått gett upp!
Istället har jag hunnit plocka undan lite, startat en tvätt och nu har jag nyss gjort en dunderbrasa som förhoppningsvis håller oss varm hele natten!!
Imorgon ringer väckaren vid sju och då kallar jobbet, 3 jobbdagar till innan 3 dagars ledighet infinner sig! Har massa kul inplanerat och ser fram emot ledighet!
Nu ska ja återgå till tv'n en liten stund innan sängen kallar!!
Trevlig helg! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0