SaraIdaSofia! -

Hoppsan

Gokväll!!

Helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb! Fast jag har hunnit klämma in massa mys med mina två bästaste också! Aldrig fel!

Ikväll trotsade jag tröttheten och jobbdimman och begav mej en sväng på gymmet för lite träning!
Nu ligger jag nerbäddad i soffan, har gjort en dunder brasa och tänt massa ljus!
Svea saknade sin mormor och morfar så mycket så hon fick åka dit och hälsa på dom och blev även kvar över natten! Gissa om hon var lycklig!!?
Imorgon är det sista jobbdagen innan 3 dagars ledighet väntar och jag längtar så in i bomben :) men allt som allt så har helgen ändå vart helt okej och nu är det tre veckor tills nästa Jobbhelg!
Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0