SaraIdaSofia! -

Just a little wish!

Gokväll!

Dagen har bestått av jobb, kom hem till middagen på bordet, go-kött, potatis, sallad samt städat! Väldigt skönt måste jag erkänna!
Efter att ha smält maten gjorde jag en insats och trotsade latheten och kammade av några kilometer på löpbandet, måste trappa upp träningen nu för snart är det sommar och jag ska bannemej inte känna ångest över att komma i en bikini i sommar! Så enkelt är det!
Nu har jag duschat och bäddat ner men i sängen och har precis sett farmen på tv4play och nu hade jag tänkt stänga mina blå!!
Imorgon väntar mer jobb och sedan fysträning!

Bäst att släcka så att jag tar mej upp imorgon!
Hoppas ni haft en bra dag!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0