SaraIdaSofia! -

Nackdelen med blogg

Nackdelen med att ha en öppen blogg är att vissa jubels kan lyckas hitta hit!
Följande kommentar dök upp imorse;

"Din killes morfar har gått bort och det du oroar dig över är att du ska måsta se andra ledsen!? Egoistiskt om du frågar mig!
Tänk på hans närmaste anhöriga vad dom faktiskt går igenom och vad dom kommer att känna under begravningen! Knappast ångest över att se andra lessna! "

Angående din anonyma kommentar till mitt tidigare inlägg så kan jag meddela följande;

Givetvis så är inte min "oro" för att se andra människor ledsna det enda som jag upplever jobbigt med begravningen!
Givetvis tänker jag på Alex mormor, bengts barn, barnbarn osv! Men just i detta inlägg var det en sak som jag valde att ta upp!! Givetvis känns det jävligt jobbigt att måsta ta förväl av Bengt! Men jag antog att alla förstod det redan och att det är en självklarhet! Det är ju faktiskt min sambos morfar som har vart en del av mitt liv under 5 års tid!!
Så att kalla mej egoistisk är bara ren skit!
Å det faktum att du inte står bakom det du skriver gör mig sjukt irriterad! Men jag antar att det är lätt att sitta bakom en skärm och döma och peka med fingret åt andra när man ändå aldrig behöver avslöja sin identitet och ta ansvar över vad man säger!
Sjukt att jag ens ska måsta förklara mej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0