SaraIdaSofia! -

Gillar ledighet, helt klart!!

Ännu en dag av ledighet och vädret gick ju verkligen inte att klaga på!
Åkte ut på udden hyfsat tidigt, har solat, busat, tagit 2 powerwalks, haft vattenkrig och myst i massor med mitt lilla hjärta!! Givetvis har jag även hunnit ligga i solen och steka medans Svea engagerade mormorn eller morfarn :)
Sedan blev de en sväng upp till stan där vi blev bjudna på middag på berghemsvägen 5, sedan åkte jag och handlade lite smultronplantor och väl hemma bänkade jag mej i soffan!
Nu har jag förflyttat mej till sängen och hade väl tänkt försöka komma isäng i bra tid, har tvättid vid 7 imorgonbitti och sedan hade jag tänkt hinna se solen och eventuellt åka och se Sandvik spöa umedalen!!
Sen är kvällen helt oplanerad, får se vad som sker!
Nu ska jag iaf lägga mej och sova! Hoppas ni haft en fin dag!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0