SaraIdaSofia! -

Såhär 2 veckor senare!

Jag har ju börjat på mitt nya jobb, har vart här i lite mer än 2 veckor nu och jag måste meddela att jag trivs som fisken i vattnet! :)
Det är ganska lugnt jobb och jag kan ta det i den takt dagen utformar sig!
Sen tack vare flexen så behöver jag inte vara här prick sju varje morgon utan jag kan flexa + - en timme på morgonen och ändå hinna med dagens jobb :)
 
Nu sitter jag och dricker kaffe och känner lugnet innan barnen ska äta lunch :)
Har lagt en beställning till efter semestern och förhoppningsvis blev det rätt så jag får alla varor som jag vill ha!
Jag har ju aldrig behövt engagera mej i beställningar förut så det är ju nytt! Svårt att beräkna hur mkt som kommer gå men det kommer jag väl in i så småningom :P det är väl främst det som är nytt för mig, allt ansvar när man är helt ensam i ett kök! Meeen det kommer  nog gå galant :)
Bjuder på några bilder från mitt nya jobb, mitt kök :) inte super stort men å andra sidan så har jag ju ingen jag behöver trängas med här inne :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0