SaraIdaSofia! -

Ännu en maratonträning avklarad!!

Dagens träning är avklarad å Gud se skönt det känns såhär efter åt!
Idag blev de distans igen och jag måste erkänna att jag imponerade på mej själv igen.. Över milen avklarad och en hel timmes jogg utan att gå, dessutom i riktigt bra takt, bättre än förra distanspasset faktiskt :) på 5 km var vi 3 minuter snabbare än sist! 27 min på 5 km är ändå helt okej tempo att hålla tycker jag iaf!

Sen vädret idag gick ju inte att klaga på, riktigt skönt joggingväder!!
Nu ska jag slänga mej i duschen och njuta av lördag och vad allt det innebär och tänka sig va skönt att klockan är 11 och träningen är bortgjord!!
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0